Nattsudd…

Nattsudd är vi bra på i den här bekantskapkretsen…och jag är inte sämre jonas och jag ska precis åka iväg och förfesta lite..ja eller förfest vid halvett är rätt katigt va…vid min ålder..vår ska jag tillägga nej vi ska sova över hos ett par så vi ska inte festa hela natten:)

Linda har kört en liten galen bild..vad tänkte du på när du tog den bilden så då hänger jag på..spana på dessa…varför tog jag dom?:)


Så nu väntar en kvarts resa …inte långt men sen nattsudd:)
finns det någon som läser denna blogg..utom Linda? någon?
Kramar och pussar Marie

Om marielinnea

Ja vem är då jag, hmm.. jo jag är 40...sambo och lever ett liv utan barn(ofrivilligt). Är en rätt vanlig tjej med fel och brister som alla andra och ett bagage fyllt av besvikelser och glädjestunder men en syn på livet att allt fixar sig. Kram Marie Visa alla inlägg av marielinnea

Lämna en kommentar